Oznurcevik Aksaanuuur Benim 20. Haftamda yapıldı 18 haftalıkken aranmıştım şehir diisnda olduğum için 20.de yaptırdım 1 ay sonra 2. Dozu yapıyorlar canim
Oznurcevik Aksaanuuur ben doktoruma Sormustum tabiki yaptır dedi ama gorumcem hamileyken o kendi doktoruna sordu gerek yok yaptırmana demiş
Minikmucizem_ Cigdem07 normalde herkese 2 doz diyolar ama. Devami var 10 yil gecerli olmasi icin ama dogumdan sonra emin misiniz oyle dediklerine
Busraae Oznurcevik bende 2 güm önce oldum ilk gün agrı hiç olmadı ikinci gün kolumu kaldırdıkca agrı cok oluyor