Elostoprak Buse26 benimde karnım aşağada ve bebeğim erkek söylenen doğru erkek bebekte karın aşağada olur kız bebekte yukarda olur genelde
EnginDenizim Benimki yukarda göğüs altında midemin üstünde uzanmış yatiyor paşam bence cok alakalı degil
gulanne Buse26 tam aksi oğlumda hep hareketleri kaburgalarımdaydı. Şimdi 30haftalık hamileyim kızıma. Hep aşağıda kasıklarımda.
ikizannesiFilizkaradogan Buse26 benimkide aşaşağıda ilk günden beri ama kız 😊 Ya genel anlamda kendime bakıyorum da kim erkek belirtileri yazsa benimki erkek yönünde ama kız bana son dk sürpriz yapmazsa kizcem olacak 😁
Svcnn Buse26 suanda karnm asagda basndan beri cinsyetimz KIZ ohluma hamileyken karnm top gbydi ve yuksekti
gnc Buse26 Benim düşük tehlikem bile vardı o kadar fazla aşağıda ki şu an bile Doğuma girecek gibi aşağıda duruyor ama kız o yüzden belli olmuyor bence
deletedmom04 Benimki de aşağıda ve erkek bilemiyorum tekmeler alt karindan geliyor fıstığım doğru ittiriyor. Ben de korkuyordum yukarı çıkmayacak mi diye ama 20. Haftadan sonra göbek deliğinden yukarı her hafta 1cm çıkacakmış. Belki bu haftalarda normaldir.