Cns_33 en son düşüğümde aynen öyle oldu 6 haftalıkken öğrendim betam 860tı kese gözüktü bebekte gözüktü iki gün sonra betana bakalım tekrar dediler 1000 olmuştu ama kalp atışıda vardı devletteki doktor anormal birşeyler var ama genede kötü düşünme haftaya gene gel diyerek yolladı eve gittim üçündü günde minik bi kahverengi lekeyle başladı arttıda arttı eşim gelip hastaneye gidene kadar bebeğim düşmüş kese parçalanmış kürtaj olmak zorunda kaldım sağlıksız bir gebelikmişti 😞😞.