tugcakkn Kuzum ben polar almadım niye diceksin hastane sıcak olacak cok kişiye sordum anne emzirdiği için sıcaklık basar diye . Kısa kol tercih ettim üstüne sabahlık tercih ettim :) almadım ama sepete attım alıcam insallah 🙏 krem rengi bide alacagım renk.
Antalyada yaşıyorum burası diğer şehirler gibi soguk değil