Glpri
Merhaba arkadaşlar benim sol kasığımda çok şiddetli bir ağrı var yürürken batıyor topallama derecesinde. Yatarkende sağa sola donuslerde sanki birşey bastırilıyormuş gibi zor dönüyorum doktora sormuştum en son atın 5inde gittim dedi normal bebekte iyi rahmin de bidaha 1 ay sonraya verdi kontrolü ama yerimden kalkmak istemiyorum sırf o ağrı yüzünden boyle olan yaşayan varmı? Bebegimin hareketleri de önceden sırt üstü yattığmda daha çok hissederdim şimdi sol yada saga yattığımda çok net hissediyorum .