Xedice_12 Selam kızlar . 19+4 haftadayız , soğuk olmuş bana , terliyorum , ateşim yok ama . Bebeye bir şey olurmu diye çok korkuyorum . Böyle durumla karşılaşan olmuşmu ? Nasıl atlatmış ??
Senemunlu Xedice_12 ihlamur ve zencefil. Suan 33 haftalgm gecn hafta grip oldm parol taktilar serm olrk haliyle bi ise yaramadi. Bitki caylarini onerdi doktor ama cok olammak sarti ile zencefl hem mideye hmde bogazlara iyi gelio.
Sinemcvk Bende geçen haftalarda yasadim canim baya agir gecti acile gittim parol serum ve vitamin bagladilar ondan sonra kendime geldim . . İnsAllah bi an önce iyileşirsin 🙏