Mervl Günaydın, arkadaşlar 16+1 haftalık hamileyim. İdrar yolumda enfeksiyon vardı ve toz ilaç kullandım 2 tane dün tahlil verdim bu seferde nitrit pozitif çıktı. Bunun için ne yapabilirim. Tahlili alan dahiliye doktor uydu henüz konuşamadım.