IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Oturunca kalkınca hiç bişey yok. Yatınca gögsümün altında ağrı oluyo uykumdan uyandırdı başına gelen neden olduğunu bilen ne yapmam gerektiğini bilen bu ağrıyı yaşayan var mı? Kızlar yardım uyuyamıyorum....
Zade IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Aynı durumu yaşıyorum canım .. Rahmin büyümesiyle mideye baskı yapıyor . Yatmadan en az iki saat önce bişeyler yemeyi bırak ve reflü gibi düşün .. yüksek yastıkta uyu ve sol tarafına dönerek uyu daha az baskı hissedersin . Sindirimi zor gıdalar yememeye bak . Geçmiş olsun
Gul_52 IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ kaç haftaliksiniz bendede 33 girdiğimde başladı iki aksamdır miğde ağrısı gibi ara ara vuruyor uyuyamiyorum ben midemi usuttum diye düşünüyodum ayrıca hamileligimin ilk zamanlarından beri miğde bulantısı nedir bilmeyen ben iki aksamdır midemde bulantida oluyor kendimi lavaboya zor atiyorum
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Zeynep0505 yediklerimden sanmıyorum olacağını dikkat ediyorum. Sağa da yatsam solada uyuyom gebelde sola yatan biriyim belli bir zaman sonra içeride bi ağrı oluşuyo ve uyandırıyo.
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Zade 2 saat önce diyorsun şekerden dolayı yatmadan meyve süt içiyom sadece. Bu akşam denicem teşekkür ederim. İnşallah rahat uyuyabilirim.
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ gece uyutmadı uykumdan uyandırdı. Sonra savaşırken fil ile uyuyorum ben onu altıma koydum ve yükselince ağrı olmamış. Deliksiz uyumuşum.
Zade IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Ayran içip yatabilirsin mesela.. meyvede ters etki yapıyor bazen . Yada iki ceviz bi bardak ayran içip yatabilirsin ayran zorlamıyor mideyi keza rahatlatıyor
IKIZLERIMIZIBEKLIYORUZ Gul_52 20 haftalık bende hiç böyle şeyler yaşamayan insandım birden böyle bi durum olunca şaşırdım doğrusu. Üşütmüşte olmuş olabilirim. Ama altıma yükseklik koyunca rahat uyudum walla.