Zsare benimde aynı şekilde oldu suyum ve nişan geldi hastaneye gittim 1cm açıklık varmış su geldiği için yatış yapmamız lazım
dedi doktor 1de yatış yaptım gece 10 da bebeğimi kucağıma aldım şükür açılma için sürekli kontrol oluyor o biraz gıcık ediyor insanı ama sonunda yavruna kavuşmak paha biçilemez tabiki 🤲