Anneyimki
Gokmeninannesi
Hastanelerde var artık. Zaten lohusa şerbetini falan da veriyorlar artık. O yüzden özel mi diye sordum. Ama hastane odası küçük diye ben doktor değiştirdim. Benim için o kadar önemli hastane odası. Eğer yetmeyeceğini düşünüyorsanız odadaki masanın ekstra talep edebilirsiniz. Ama bunu ücrete dahil mi ödeme yapmanız gerekir mi onu sormanız lazım. Ama muhakkak her hastane odasında var artık.