Esra81 Bu bebeklerimizin kalbinde niye sıkıntı oluyor ya.bugun benim de doktor 4 boyutlu detaylı ultrason istedi kalbine bakti ciddi bir sorun görmüyorum dedi ondan sonra gel de düşünme korkuyorum daha 22+2 yiz 1 hafta sonra gideceğiz bakalım.Allah sağlık versin hem bize hem bebeğinde.