MerveTaer Pnr bazı anlaşmalı hastaneler almıyor ama çoğu alıyor arkadaşımın yenidoğmuş bebeğini sırf para için tutacaklardı ama kendisi hemşire olduğu için devlete götürdü ve hiç birşey yokmuş bebekte bebeği para için yatırıcaklardı
Bbdd Elifece merhaba doğum yapmışsınız gözünüz aydın 😊 yazılarınızı okudum şimdi nasılsınız doğumu bulen t bey yaptı dimu