anestezi97 bende Kıbrısta yasıyorum canım esimin işi dolayısıyla.
Yakın doğuda Cahit doktor var onun hastasıydım o şuan miracle hospital gecti onla birlikte bnde hastanemi değiştirdim cünkü cok memnunum doktorumdan.
Sen kıbrısın neresinde yasıyosun lefkoşa mı