srfnr Ncsss bende 41+2 de dogum yaptim once suni verdiler normal dogum oldu 🤗 sizde normal dogum yaparsiniz insallah gercekten normal dogum en guzeliymis 🤗🤗
Bebektsk srfnr açılmanız var mıydı öncesinde peki biz de endişelenmelimiyiz açılma olmadan suni sancı ile Doğum olması için
srfnr Bebektsk yani şoyle soyliyim herkesten herkese gore dgisio sancim oktu kesin sezaryana alir dedim.ama normal oldu dogurma potansiyelim varmis demek insallah normal olur sizinde 😊😊😊