zeyneppc Kızlar 38 haftalığım sürekli kasılıyorum bebek kendini itiyor sanki aşağı doğru birde hafif sancım var . sizce doğummu yakın?
Mavilianne zeyneppc Sancıların düzenli mi dinlenince geçiyor mu önce bunları takip et canım. Eğer düzenli ve dinlenince geçmiyor ise Doğum sancısıdır. Benimde cok kasılma var resmen dayanıyor tam ortaya 37 haftalığız.
Mr1517 zeyneppc 36 haftalığız bizde bazen gün içinde 2-3 defa sol kasığıma batma gibi aniden giriyor ağrı sancı sanırım , birde kasılıyor bebeğim gün içinde artık hareketlerini kasıkta hissediyorum bazen kalıyorum öyle dinlenince geçiyor 🤔
YudummBall zeyneppc kasıklarında böyle itme gibi his oluyor dımı bende 38 haftalıgım bunlar dogumun belirtilerimi
Dane_1 zeyneppc aynı şekilde bende 38+3 kasılmalarım artınca acile gittim ama gitmeden duş aldım gittim bir sancı çıktı sadece doktor Doğuma hazırlık sancıları dedi ama hala sürüyor sancılar açıklığım 1 cm
zeyneppc Mavilianne geçmiyor sancım ama hafif çok fazla değil sanki sabitlendi belime bi yandan bebekte kasılıyor
Mavilianne zeyneppc Benim de kasıklarım da böyle nasıl anlatayım tatlı bir sancı oluyor cok inceden. Hayırlısı olsun hakkımız da canım benim daha var ama senin olabilir. Takip etmeyi bırakma, süre tut mesela sancını. Bekle bakalım artacak mı
Zeynep0505 Bende 38 haftalığım ve alt kısımda çok ağrım oluyor belim ağrıyor yakın çok yakın geliyor yola çıktı 🤣