Yasemin-24 Idrar yolu enfeksiyonun ciddi zararları var hem anne için hem bebek için.Başlı başına erken doğum riski yaratıyor ilerde.Yasadigimi söylüyorum amacım korkutmak değil.Bana suda fayda etmedi o tozda,antibiyotikte yaramadı en sonunda iğne kullandık sonra erken doğum riskinden hastaneye yatırıldım. Sakın ihmal etmeyin lütfen.