Meralinan Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamıleyım cocugum hep aşagıda hareket edıyo cok arada yukarda hareketını hıssedıyorum. Aşagıda olmasının bı zararı olur mu? Yaşayan anne adayları varsa yardımcı olurlarsa sevınırım🙏🏻
Kbrnrkl Meralinan yok olmaz diye biliyorum şuan tam hareketli ve yer değiştirme zamanları olduğu için normal bence 😊
Sewilla Meralinan bu haftalarda gayet normal ilerleyen haftalarda merak etme göğüs altında bile hissedeceksin☺️
Nese_anne Meralinan aşagıda derken tam olarak nasıl nerede hıssedıyosun canım benım vajina kısmına vuruodu dr a gıttım şuan progestan kullanıyorum ıgne ve hap erken doğum riski belirtisiymiş
Meralinan Nese_anne göbeğin alt taraflarında genelde ayakta cok kaldıgım zamanlar oluyo arada korkuyorum bişe olur dıye
Nese_anne Meralinan ayakta fazla kalıp yorulma canım bıkac haftaya yukarıya cıkar olmadı cok baskı yaparsa dr una mutlaka soyle bı alttan muayene yapsın benım de alttan muayenede çıktı rahim hunileşmesi olmuş cocuk vurdukca rahim agzına😞iğne ve fitillerle iyileştim şükür halimize
Erenimo Meralinan benim şuan canı nerde isterse oradan vuruyor. Ama fazla oturursam alttan yani v çizgisi başlangıcında sanki tirnakliyomus gibi tırtıklıyo orayi😀
Tugbacan Meralinan 22 haftalik hamileyim canim Dun kontrolum vardi doktoruma sordum sorun yok bu haftalarda boyle olur canini sıkma dedi Bende hep kasiklarimda bazen bi vuruyor vajinam degisik oluyor korkuyorum bisi olucak diye