Kucugum51 Kızlar asırı derecede oksuruyorum ciğerlerim sokulecek sekılde ne ıyı gelir yardımcı olur musunuz öksürürken ıc camasırımı da ıslatıyorum. Lutfen yardım edin...
Rapunzel2019 Kucugum51 Acil deyince, korktum. Süt ile bal iyi gelir. Pekmez iyi gelir. Bilindik şeyler işte. Geçmiş olsun.
Selda_islrdlkl Kucugum51 Bir bardak sıcak suya yarım limon sık balla biraz tatlandır günde iki defa iç canım birde yemek kaşığının içinde azıcık zeytınyağı ve karabiberi biraz ısıt iç ikiside iyi gelir Allah’ın izniyle 🙏🏾
Hazelkrnz Kucugum51 1 çay kaşığı karabiber ve 1 yemek kaşığı balı karıştır üstüne sıcak su koy demini alsın ılıdıktan sonra küçük süzgeçle süz bardağa ve iç iyi gelir
sevmeh Kucugum51 ayvayı komposto gibi yap iç, çok çok iyi gelmişti bana hemen toparlamıştım o pis öksürüğü de aldı yumuşattı 🤗
Mavilianne Kucugum51 Canım bak simdi yarım limonunun üstüne biraz karabiber dök onu ye yani em onu rahatlatır inşaAllah bende işe yarıyordu 🌸
Zuhalzmn Kucugum51 bende olmuştum 20 li haftalarımda ne yaptıysam geçmedi..uyuyamıyodum bile mecburen ilaç kullandım..bal zencefil yemiştim ama geçirmedi asla
Kucugum51 Zuhalzmn bizde suan 25. Haftadayız ne yaptıysam benimde gecmıyor uyuyuyamyrm dediğin gibi bende dayanalıcak gıbı dgl
Zuhalzmn Kucugum51 ben kbb ye gitmiştim ilaç verdi doktoruma gösterip kullandım o şekilde geçti ancak.çok direndim normal yolla geçirmeyi ama dahada ilerledi faranjit olmuşum
gizemmm Kucugum51 merhaba. Bende alerjik öksürük oluyor. Hamileyken çok kötü bir durum. Çareyi keçiboynuzu kaynatmakta buldum. Baya iyi geliyor. O kadar kötü olmuştum ki artık kan geliyordu öksürmekten. Bronşit olmuştum
gizemmm Bu yazılanların hepsini denedim. Zencefil bal karabiber yok. Bu dedikleriniz balgam söktürüyor daha çok öksürtüyor. Sabaha kadar öksürmekten kaburgalarım acıyordu. Hiç durmadan öksürüyordum. En en iyisi keçiboynuzu kaynatıp içmek