Esnnnn34 26+5 im bugün uygulamada bebeğin uykuyada daldıgı yazıyordu.. Uyuyordu, zamamını uyuyarak geçiriyordur. Siz ayaktayken çok hissetmezsiniz , zaten kucaktaki gibi , anne karnınnda sallanan bebek uyuyor.
Siz yattıgınızda harekete geçer. Artık git gide alank da daralıyor.