ponciklerin_annesi Gebelikte gida zehirlenmesi yasayan varmi ? Sizce zehirlenmis olabilirmiyim bebegime birsey olurmu 2 saat once bebegim sezeryan dikislerimin oldugu yerde hareket ediyordu suan hareket etmesini bekliyorum... ve Yaklasik 3-4 saattir mide bulantisi ishal var cok korkuyorum 😔😔
Elisaalya ponciklerin_annesi bende ilk gebeligimde gida zehirlenmesi yasamistim cok zor bisey bebide en son hastaneye kaldirmislardi ama cok sukur kizim zarar gormemisti sizde isterseniz bi dr a gorunun iciniz rahat etsin
Ipekozsyhzry Ne yedin canimda suphelendin yan yat elinle 2 3 kez pit pit vur karnina varsa sekerli urun ye devam ederse agrin fln ishal fln da doktora gidersin usutmuste olabilirsin cmm gecmis olsun bol su ic
ponciklerin_annesi Ipekozsyhzry islak kek yapmistim canim onu yedikten sonra oldu hastaneyede gidemiyorum oglumun hareket etmesini bekliyorum
Ipekozsyhzry ponciklerin_annesi 2kerenpit.pit yaptiinmi canim karnina yannyatip belkide uyuyurdurnyada oksur birazcik hareketlensin😊 dikkat et yedikelrine canim gecmis olsun tekrardan
ponciklerin_annesi Elisaalya eger bugun hic hareket etmeseydi bende gitcektim doktora canm .. Allaha sukurler olsun Hareket ediyor