Esra1260 Aksine acı çekmesinler diye sezeryan olmak istiyorlar asla istemedim istememde ama Allahın işi çünkü normal doğumda evet ağrı çekiyorsun ama bebek gelir gelmez o dakika herşeyi unutuyorsun sezeryan ise çektiriyor, ben normal doğum yaptım kızımı kucagıma alınca herşeyi unutum beni odaya alınca bir kadın vardı sezeryan ile doğum yapmış kadını yataktan ben kaldırıyordum bebeğine bile bakamıyordu ağrılarından. Ben karşıyım sezeryana... 2 gün ağrı için aylar çekmek istemiyorum normal doğum yapınca ölmüyor insan rabbim sabrını veriyor