Kızlarrr 17. Haftadayım göbeğimin alt kısmında bi seyirme, bi kımıldama hareketlenme var bazen kıpır kıpır oluyo içim. Biraz gözetim yaptım dısardan elinle dokundugumda felan hissediyorum. Sizce bebeğim hareketlenmiş midir yoksa bağırsak semptomu mudur?