ErBu ben 4 eylülde sezeryan oldum canm ilk 10 gün sıkıntılı ama sonra düzeliyorsun harektlerjn kısıtlı olsada agri hafifliyor en azindan.. sana tavsiye olarak diyeblirm ki sonda takiliyor onu uyusturduktan snra takmalarini rica et belden asagi uyusturdu ben spinal oldum belden yapilan ignede kipirdamazsan inan hic ama hic aci hissetmiyosn sonda bile daha cok acidi 😊 ayaklarin karincalanip isiniyor sonra his tamamen yok oluyor zaten bir diger tavsiyemde bebek odaya ciktiktan sonra dikis isleminde sakın dikis atiliyor vs diye o ani dusunme aci hissi olmasada hareketleri hossediyosn kendini ona kaptirma tansiyonun dusuyor illaki ama cok duserse kusuyosun bu da isleminin uzamasna neden oluyor bebegini dusun ona kavusma anini dusun bi an once cikmayi odana gidip bebegine doyasiya bakmayi koklamayi dusun ha bu arada sezeryan olanlarin sutu gec gelir diyenlerj sakın takma odaya ciktiginda ilk damlasi gelcek az deme ver bebegine emsin ve emzirmekten yilmazsan inan bana sutun gelecek lansinoh krem gogus icin muhakkak kullan 1 ay once basladgm halde goguslerm yara oldu ama merhem acimi hafifletiyor baska sormak istedigin varsa yarfmci olablirim 😊 simdiden hayirli dogumlar dilerim 🤲