Mucizemmm00 Merhaba kızlar 5+6yim bugun burnum akıyor grip oldum galina. Neler önerirseniz kolay atlatmam icin
Toprak34 Mucizemmm00 bende 30 haftaligim ve grip oldum burnum bi tikanio bi akiyor hic halim yok yaniyorum ne yapmamiz gerektigini bilenler aydinlatirsa sevinirim 🌸
YgmrYvz Bende bugün 9 hafta oldum ve geçen hafta griptim ilaç da almak istememiştim. Limon ile ayaklarımın üstünü ve topuğumu ovdum şuan çok iyiyim 2 akşam yaptım yatmadan önce sabah baya iyi kalktım 3. Güne gerek kalmadan iyileştim.