Hamileanneler_25 merhabalar ben 29 haftalık gebeyim erken doğum riskim var 3 kere kanlı akıntım oldu doktor progestan verdi bugün çarşıdan eve geldiğimde çamaşırım ıslaktı ama akıntı yoktu sadece suydu altımamı kaçırdım yoksa suyum mu sızıyor emin olamadım eczanede de testlerden bulamadım bacak aram ve vajinam pişik gibi tahriş oldu sizce altıma mı kaçırdım yoksa su sızması olabilir mı dünde karın ağrım çok vardı bugünde biraz fazla yürüdüm sol kasıklarımda batma ve ağrı vardı