Evlatcandir58 Merhaba beni yeni katildim araniza iki oglum var adetim 5 gun gecti test yaptim ama hamilelik testin ustunde gosterdi gibi net cikmadi cizgi ama iki cizgi oldu
Sena09 Benim 2. Çizgim silik çıkmasına rağmen adetime 5 gün kala betahcgm 380 çıkmıştı. Bence gebesin. Kesinlikle kan testi yaptırmalısın.