Cido23 Herkese hayırlı akşamlar Dün den beri geçmeyen bir baş ağrım vardı bugün iş yerinde 3 kez istifra edip tansiyonum da düşüp birde baş ağrısı eklenince dayanamadım hastahaneye gittim serum verdiler ama takıldığından beri aklımda ya bebeğe zararlı olursa ya yanlışkıkla içine başka ilaç konulduysa diye kafamda kurup duruyorum sanırım fazla evhamlıyım. hamilelikte serum taktıran oldu mu bir sakıncası var mı ? Teşekkürler
Simgeeee Cido23 hiçbir zararı yok canım. İçin rahat olsun ben iki ay belli aralıklarla taktırmak zorunda kaldım
Sumeyraerva Cido23 tansiyonumdan dolayi son aylarda bi kac kez aldim serum ama hamile oldugumu soyledim serumu yazanada takan hemsireyede ozellikle belirtmistim bi sikinti yasamadim
Zehralismail Cido23 oooo :)) içiniz rahat olsun. 24 saat boyunca serum aldım hiç durmadan. Onun dışında kaç kere öyle farklı günlerde aldım. İnşallah başkada almammm