online_mom detaylıya girdiğimde doktor bebek aşağıda dedi tam bakamadı çikolata vişne suyu yedirdi ama inatçı kızım çıkmadı yukarı. Sonrasında yarın tekrar gel dedi gittim komple ayaklarını aşağı almış yukarıda çıkmıştı bi sorun yoktu. Böyle olunca doktorda sevindi. Sonra 25.haftamda kasılma hissettim düzensiz karnım sertleşiyordu bebiş toplanıyordu bi tarafta, sanki çıkacak gibi hissediyodum yürürken vajinamı tutuyordum 😂 üstünede ishal oldum ama öyle böyle değil. ( ishal doğum belirtisi olabiliyor) Doktora yazdım hemen gel dedi baktıki rahim ağzım 25 mm e düşmüş. Benim doktorum benim gibi pimpirikli o yüzden seviyorum hastaneye yatırdı o gece ishalimi durdurttu progestan vs verildi işte sabah çıktık bu hafta dinlen yat bakalım yükselecek mi dedi. Haftaya gittiğimde 33 mm e yükselmişti progestan kullanmadan. Bundan sonra dikkat edeceksin dedi ağır iş yapmak yok. O ara çok iyiydim sonra kurban bayramı geldi o gün inanılmaz yoruldum misafirliklere gidildi gittiğimiz hiçbiyerde asansör yoktu hep merdiven çıktım falan ertesi günde etleri halletmem gerekiyodu evde onlarla ugrastım akşama kadar. Yine aynı ishal oldum kasılma vs derken 30. Haftaya denk geliyodu bi gittik rahim ağzı 13 mm düşmüş. Hemen tekrar hastaneye yattım kasılmam çıkmadı çok şükür yine ilaç tedavisi uygulandı bu sefer ciğer geliştiricide vuruldu. doktor demekki senin rahim kasların kuvvetli değil bundan sonra yatacaksın dedi. Eşim sebebini sordu genetik olabilir dedi ( ben de erken doğmuşum 1 ay sanırım) işte yatak istiharatiyle bu zamana kadar geldim şükür ki yemeğimi bile kayınvalidem yaptı gönderdi. Şimdi hafiften kalkıyorum yemeğimi kendim yapıyorum ev işi kesinlikle yapmıyorum süpürge falan hiç. Annem geliyor sağolsun haftasonları. Öyle işte doktorun bakması iyi yani ☺️ Burada kimi doktor rahim ağzını hiç ölçmüyor bile bazılarının