Oznrryldzz çok sinsi birşey safra kesesi rahatsızlığı. Ben hep sancıyı soldan çektim sonra 29.haftamda ilk defa sağ üst karından ve tam arkası sırtımdan vurdu. Zaten çok ilerlemiş olduğu için sırtımdan hissetmişim. Benim dediğim ultrason detaylı ultrason değil. Ben en sonunda çapa kadın Doğum acile gittim 29 haftalıkken orda kan ve idrar testleri yapıldı karaciğer enzimlerimi yüksek gördü doktor. Beni acil dahiliyeye yönlendirdi ultrason istedi onlarda o gece hemen baktılar ve kadın doğumcunun tahmini doğru çıktı. Dahiliyede o gece beni genel cerrahiye yönlendirdi ama gebe olduğum için bana hafif bir ağrı kesici ile bile müdahale etmediler çapa fakülte hastanesi olduğu için daha çok titizler ben sancı çektim onlar izledi mecburen sadece. Ertesi gece yine atak geçirdim artık önceki haftalardaki gibi kısa sürmemişti bu defa çapaya değil yine bezmialeme gittik 1 hafta hastanede yattım Çok zor bir süreçti. Bana önerdikleri tedavileri beni yarı uyutmak istedikleri için kabul edemedim. Allah kimseye bilinmedik hastalık vermesin. Ramazan’ın sonunda İlk sancılar başlayalı 2 ay boyunca Bezmialeme gittim her sancım olduğunda hep serum alıp tahlil olup geldim. Doktorlar hiç anlayamamıştı. Yani çok sinsi bir rahatsızlık annemdede aynısı olmuş Doğumdan sonra geçmiş.