Sevincakarsu benim yaşım da 42 . İkili test sonucum genel olarak düşük risk çıktı ancak yaş riski 1/70 çıktı.
Geçen hafta doktora gittim yaş olarak risk çıkıyor diğer sonuçlar iyi bence bir sorun olmaz dedi. Ben 3 lu 4 lu testi sorunca o testlerde de yaş sebebiyle riskin daha cok cikacagini söyledi. Risk olursa aldırmayı düşünürmüsünüz dedi hayır deyince o zaman hiç yaptırmayın boşuna aklınız karışmasın ayrıntılı ultrason yapılsın dedi.