Balbu Arkadaşlar herkesin bebişine ve sizlere sağlık diliyorum öncelikle. Benim biraz kabızlığım oldu ve dışkıda beyazımsı mukus vardı. Merak ediyorum niye böyle oldu doktora gitmeli miyim 🙄
gulsenkonakli Balbu özellikle 1. Trimesterda iki hamileliğimde de yaşadım. Doktor normal dedi. Ama çok zorlanıyorsanız doktorunuzla konuşun şurup rahatlatabilir😊