Mrveyman Kızlar bağcılar medipol mega hastanesine giden varmı varsa ücretleri hakkında bilgi verebilirmi?
Minikkalpler Mrveyman ben gidiyorum muayene ücreti doktoruna göre değişiyor ama 190₺ civarı normal Doğum 2500₺ Sezeryan 3950
Minikkalpler Mrveyman hiç bilmiyorum Elif hanım bir de nagihan hanım var onları da iyi diye duydum ama TUba hanımla ilgili bilgim yok
Serapefe4 Merhaba ücretleri ne kdr uçuk ben sultangazi bahat hastanesine gidiyorum muane ücreti 70 TL normal doğum daha yeni sorduk 1400 sezeryan 1800 arada ne kdr fark var doktorumdan çokta memnunum herkese tavsiye ederim 😊😊😊😊
Egemenin_annesi3460 Serapefe4 bende İkitelli Bahata gidiyorum muayene 90 Sezeryan 2600 denildi aynı hastane değil mi bunlar canım neden fiyat farkı koyuyorlar acaba 😶
Minikkalpler Mrveyman ben 36 haftalığım evet mesai saatleri dışında da geliyor ama ekstra 1500₺ alıyormuş
Mrveyman Minikkalpler bende 33 haftalığım aslında tuba hanıma dün için randevü aldım dün ameliyati vardı bugüne iptal ettiler bugün gittim sezeryan doğumdaymış ve 7hastası bekliyormuş bende bakılmadan geldim 😞😞
Minikkalpler Mrveyman insanın hevesi kursağında kalıyor öyle olunca da :( bir daha ne zaman gideceksin
Emel1234 Mrveyman memnunum gayet iyi bir doktor sadece fazla güler yüzlü değil nedersen cevapliyor bebegin herşeyine bakıyor
Mrveyman Emel1234 kaç haftalıksın canım ve muayene doğum ücreti diğer arkadaşın dediği fiyatla aynımı