Evelinam demirim ve b12im düşüktü kan tahlılıne göre verdi.b12 ıgnesı oldum 5 ampul.demir ılacını düşük diye kullanıyorum kan sonucuna gore.deviti 5 damla verdı bıdahakı kontrolse bakarız eksıkse coğaltırız dedı.normalde 2 aylıkken falan tam kan testı yapılıyor sız yaptırdınızmı onu ?