ozlematik 39+1 de çatı muayenesi oldum sancim oldu sonrasında nişanım geldi şuan 39+3 olduk ama ne gelen war ne giden 😀😀😀 sancılarımda kesildi ne yapsamda gelir 😀😀
Yegino ozlematik gelenin nişan olduğunu nasıl anladınız? Benimde çatı muayenesinden 2-3 saat sonra falan lekelenmem oldu bi kaç gün ara ara tekrarladı ama nişan olduğundan emin olamadım 😕
ozlematik Yegino doktorum lekelenme olacağını söylemişti zatn. Lekelenme olmadi nişan oldu😀 lekelenmeyle nişanı ayırt edebiliyosunuz zatn sümüksü jöle gibi bişy oluyo bazen bi gün bazende bi kaç gün surebiliyo.