aaayseeeee 32 haftalık hamileyim bebeğim çok hıçkırıyor sizdede böle bişey varmı bebekleriniz çok hıçkırıyormu bir sıkıntı olurmu?
Yegino aaayseeeee hıçkırması sağlıklı bir şekilde ciğerlerinin geliştiğinin göstergesi sevinmelisiniz ☺️
Benay10 Mehsu karnının üstünde her hangi bir yerinde böyle kalp atışı gibi oluyor dışardan bakınca aynı kalp atışı gibi inip inip kalkıyor son haftalarda dışardan gözüküyor 😂 elini koy böyle kalp atması gibi oluyor anlarsın zaten 4 5 dakika sürüyor
3boysmom aaayseeeee kacinci haftada hissettiniz hickirigi :) 28deyim henuz hissetmedim yada anlamadim hic :))
Hilaldenerieser 3boysmom Anlamamış olabilirsin cnm ben şuan 27+4 günlüğüm ve hissedebiliyorum kalp atışı gibi üst üste birkaç dakika sürüyor :)
Mehsu Benay10 25+3 haftalığız ama araştırdım çok normal bir şeymiş emme hareketi nefes hareketi yaparken Aminyom sıvısı yutunca gerçekleşiyormuş iyi bir durummuş 😊
seymakumatarnsf aaayseeeee Bende 34. Haftadayım hemde nasıl hıçkırıyor bu çocuk yaaaa😂😂karnım sürekli oynuyorr😂😂ve şiddetli derecede😂
CerenAkbulut aaayseeeee benimkide günde 3-4 kez mutlaka. Dün sordum doktor gayet normal dedi. Hatta ben bunun hıçkırık olduğunu bilmiyordum bir sorun var sandım önce ama hıçkırıkmış meğer.