Polisanne06 Kızlaarrr çok heyecan bastı yarın doğuma giriyorum🙈 bu gece bebişimin karnımda son gecesi 🐥dua edin lütfen bize bol bol 😇💕 var mı başka yarın doğuma girecek olan???
Naniii Polisanne06 Allah yardimcin olsun canim 3 gundur yatişim yapildi bende bekliyorum belki bu gece belki yarin
Annesininbitanesi0 Polisanne06 Allah yardımcın olsun canım sağ salim al kucağına 😊bizde geçen perşembe doğduk 😊sakin ol kendini rahatlat sancın geldiğinde hayal kur bebeğinle 😊 herşey onun için doğunca Bi bakışı yeter herşeye
minikelma Polisanne06 Rabbim sag salim saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip eylesin insallah.
Polisanne06 Annesininbitanesi0 oyy maşallah size allah analı babalı büyütsün canım valla sezaryan olcak günü saati belli olunca stres heyecan da bol oluyomus🙈🙈🙈 bakalım hayırlısı
Kubradem Yenidoğan bebeklerin ebediyyen zinadan musibetten korunması için dua var hemen okunması lazım doğduktan sonra istersen bi bak :) instagramda kiymetli_dualar sayfasında 3.foto :)
Melike35 Polisanne06 Doğumdan sonra en çokta karnında olmasını özlüyorsun hani yanında Bebeğin ama işte rahim toplanırken yalancı tekme gibi hislerin oluyor çok duygulanıyorsun 🥰 Sağlıkla kucağına al inşallah 🤗
Minik_Hanim Melike35 ay bende bazen içimde tekme hissediyorum sebebi bu muymuş hiç bilmiyodum 😮 içimden de diyodum ki o kadar çok tekme attı ki alışkanlık oldu 😂