Cemree ben de 2-3 gündür öyleydim ve gerçekten çok kötü çok zor bir durum sizinki 10 gün olmuş daha da zorlanmışsınızdır Rabbim şifa versin tez zamanda kurtulursunuz inşallah 🤲🏻 Ben sabahları aç karnına üzüm kayısı ve armut yedim bol bol su içtim ve belirli aralıklarla tuvalete girdim gelse de gelmese de kayısı hoşafı yapıp günün her saati nerdeyse onu içtim çok şükür rahatladım darısı size olsun inşallah 🤲🏻Gerçi hala bile devam ediyor gaz sancısı hoşaf içmeye devam ediyorum