Melek42 Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim doğumdan çok korkuyorum kendime yada bebeğime bişey olcak diye nasıl atlatabilirim yardımcı olursanız sevinirim
Kubuuu1 Melek42 bol bol dua edin okuyun Allah'a soğanın inşallah kolay sağlıklı bir doğumla evladinıza kuacginiza alırsınız. Kötü hikayeler okumayın pozitif doğum hikayeleri okuyun ben çok iyi hissediyorum
Esra_8135 Melek42 korkma canim iyi seyler düsun bol bol dua et. bulundugun sehrin gebe okulu varsa keske gitseydin okadar rahatlatiyolarki herseyi anlatiyorlar dogum cok kolay geliyo hemde bilincli oluyorsun.
Mucize_istiyorum22 Melek42 korkmana gerek yok canım o an ne kadar acıda ceksen gerçekten o anları hatırlayıp özlüyorsun yine olsa yine yaparım diyorsun:)
_eda8 Canim sonlarina dogru yaklasmisin dogumun , bu sürecden itibaren dogumu düsünmemeye bak . Rabbim dogum aninda sana o sabrini kat kat veriyor . Benide cok korkutmusöari dogumdan iste cok zor felan diye . Allahima sükür 1 bucuk ay önce 6 saat icinde evladimi kucagima aldim . Kendimi hep söyle motive etim ben , bunun sonunda evladimi kucagima alcam onun o miss kokusunu koklaya bilcem , 9 aylik hasret bitcek ve ondan sonra hep kucagimda olcak . Kendini motive edecek seyler söyle kendine korkma canim her dogum bir degil Rabbim kolay dogum nasip etsin 😌
Esra_8135 Anladim canım keske imkanin olabilseydi korkulcak bisey yok kendine güven o bebiş saglikla gelicek ve kavuşacaksnz Allahin izniyle🙏🏻
Ebiyim Melek42 beyin bir tek Doğum anındaki acıyı kaydetmezmiş zaten. Bir daha Doğum zamanı aynı acıyı hatırlayıp korkmasın diye. Teslimiyet sanıyorum buradaki en önemli kelime. Bir şekilde kucağınıza alacaksınız. 🤗