Esma_davut Ayaz-bebisim 36+2 yiz bizde ☺ aynı durumdayım canım bende çatı ağrısından yatakta dönemiyorum özellikle yatınca oluyo zor yürüyorum tam yürümemiz gereken dönemde 😊 Allah yardımcımız olsun
Ayslksa Ayaz-bebisim 36+0 bizde 😄 çatı ağrım var zor yürüyorum artık.uykularım bile bölünüyor sürekli son haftalarda daha da agirlastim Sanki.haftaya kontrol var bakalim.her an Herşey olabilir 😄😄 sezeryan ıstıyorum çünkü 😁
Ozlemkdmrcl Ayaz-bebisim benimde kasıklarımda ağrım var, bebeğim hala makat duruşta ama biraz fazla ayakta kalınca ağrım artıyor. Onun dışında çok iyiyiz çok şükür 🙏🏻🥰😍
Esma_davut Rhm_avc İki bacağının arasındaki ağrı çatı ağrısı oluyo canım bebek baskı yaptığından oluyomuş
pembebeyaz Genelde bebeğin hareketlerinden dolayı kasıklarda baskı hissediyorum başka şikayetim yok 36 + 4 yiz
Sadiyy35 Ayaz-bebisim 36+0 bugün kontrole gittik kasıklarda belimde ağrım olduğunu için kesin nstde sancı çıkar dedim ama hiç yokmuş 😬