Mukaddes45
Dün öğleden sonra karnım taş gibi sertti aksama kadarsa öyle kaldı miyomdam dolayı progrstan kullanıyorum doktorum iki doz uygula dedi bugün kontrole gittim ultrasonda herhangi bir sıkıntı görülmedi simdi yine sert yemekten sonra bu haftalarda ayni şikayetleri yaşayan oldu mu tedirgin oluyor insan😔