Maside-90 Ben hiç bir testimi yaptırmadım 26 haftalık gebeyim şeker yüklemesi de istemiyorum benim gibi düşünenler var mı varsa da belirtirmisiniz😕😕😕
Ozgemlym Maside-90 canım bende yaptırmadım dr sadece benim bilgim olmadan 3 lü test yapmış afp değeri kandan bakılıyomuş kanı verdikten sonra anladım rabbim korusun bebeklerimizi çok şükür herşey yolunda görünüyor 31+2 yim bende.
Zehralismail Ben de yaptırmadım canım. Şeker yüklemesini de kabul etmedim. Dr en azında açlık tokluk şekerine bakalım dedi. Onu kabul ettim. Çünkü Ailemizde şeker hastalığı var. Sabahın erken saatlerinde önce açken kan aldılar sonra kahvaltı yaptım hiçbişey yemedim ve 1 saat sonra tokluk şekerime baktılar. Bi sorunda çıkmadı zaten.