Shabb
Selamlar.Mart ayında bebekleri olacak hamişler alış verişə başlayanlar varmı?mart ayında doğulacak bebeklere neler almaq lazımdır?İlk hamileliyim olduğu için çok meraklıyam.
Ztbr
Uzun kollu zibinlar öneririm bence soğuk bı ay ve yeni doğan oldukları için uzun kollu giydirilir hastane çıkışı setleri çok küçük oluyo çok almayın hemen büyüdükleri için giydirilmiyo geçen sene doğum yaptım 0 3 ay aldıklarını ya hiç giydiremedim yada 2 kez fln anca giydirebildim hemen büyüdükleri için onlarca çeşit almayın bence
Hsrt_orhn
cok erken değil mi biseyler almak için bilmiyorum
Annem zıbın takımı almış sağolsun birde el örgüsü battaniyeli yelek takımı onun dışında bi hazırlığım yok
Aklımda çok şey var ama erken diye başlamadım hazırlığa
Cinsiyeti de erkek dedi ama belli olmuyor iyice netlestiginde hem sağlığımız hem cinsiyeti öylen hazırlık yapmayı düşünüyorum