Gokcellist
Merhabalar bu postu bilmeyenler yada merak edenler için açtım☺️ 24.hafta içinde şeker yüklemem yapıldı.(dün) Ankara’da olanlar için zaten dr.cüneyt genç’i hem gebelik takibinde hem de normal kadınsal kontroller için öneririm. Doktorum çok açıklayıcı bir bilgi verdi. Zaten kafam netti insülin direncim olduğu için ve 65 ile başlayan hamileliğimde 80 kiloya ulaştığım için yaptıracaktım. Dediği şey şu bir kutu kolanın içinde(330 ml) 50 gr şeker var. Biz hamilelere 40 gr glukozdan oluşan su içirip kan alıyoruz. Böyle somut örneklerle açıklanınca bence herşey çok daha açıklayıcı oluyor. Not:aç gelmeniz isteniyor sonuçları etkilemesin diye. Velhasıl içtim suyumu 1 saat sonra kanımı aldılar ve sonuçlar bugün geldi. 140 sınırken benimki 143 çıktı. Diyetisyen desteği de alıyorum. Bundan sonra ağırlıklı olarak protein ve yeşil sebzelerle beslenmem ve ağzıma attığım şekerli bir şeyde (pasta,çikolata zaten yasak😂🙈) örneğin meyve yerken yanında mutlaka süt içmem gerekiyor. Umarım yazdıklarım işinize yarar. Sağlıklı bir gebelik geçirmeniz ve cücükleri kucağımıza alma dileklerimle.... iyi akşamlar😘🌸