la_tahzen Kızlar diş etim sivilce gibi iltihaplaniyor, 24 haftalık hamileyim, randevum haftaya, doğal yollarla yapacağım bir müdahale var mi, doktora gidene kadar denemiş olayım, şimdiden teşekkür ederim,parmaklariniza sağlık 😉
pamuksekerinannesi la_tahzen Sansodiyn tam koruma diş macunu ile fırçala cnm.. Birde biraz parmağına sık diş erlerini ovala 2-3 dk sonra çalkala.. En azından dişçiye gidene kadar rahatlatır seni cnm..
la_tahzen pamuksekerinannesi macumum o zaten de etlerimi ovalamadim hic, gidene kadar her şeyi deneyecm
Zeze03 la_tahzen bnm de su ara biraz dişim ağrıyor hamile kalınca yaptıramamıştım misvak onda işe yaramıştı ama çok şiş ise aşırı yapmayın ağrı varsa sirkeli su güzel uyuşturuyoren azından rahat yatmanı sağlıyor gece inşallah fayda eder en korktuğum şeydir diş allah şu zamanda hele kimseye göstermesin
la_tahzen Zeze03 bebeğe zararı olmasın da ben çekmeye razıyım, Allah'ım sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin
Buse26 Kaynım diş hekimi en iyisi karbonat diş fırçana karbonat döküp diş etlerine bastırarak fırçala
Zera_ER Adaçayını pamuğa sürüp diş etlerime bastırıyorum bende canım cok acıyo😞 Ama yutmuyorum adacayı tehlikeli dediler. Bana iyi geldi bi dene istersen
Zely35 la_tahzen bana dişçim önermişti tuzlu suyla garlara ve macunu eline sık önce dişlerine yay parmağında ovala dişlerini ve diş etlerini sonra fırçaya macun sıkıp fırçala sabah akşam canım
bebekkaradag la_tahzen kesinlikle aksatmamamız gereken bir konu. Doktora gidene kadar kekik çiğneye bilirsiniz . İyi geliyor diye duymuştum