Aynur63 Eslina maşallah ben 30+ 2 de 1670 gramdı doktorum 200 gram fazla dedi senin daha fazlaymış demek ki
Senass Eslina canımm çok iyi bnce beslenmeen nasıl neler yiyorsun günlük bende 26 haftamdayım 800 gr dedi doktorum
Burcu77 Eslina bizde 27+1 de 1156 kilosu 2gun once baya acitarak vuruyordu dun baya sakin gecti bugunde oyle sert degil hareketleri 28+5 iz suanda yorulunca mi oluyor acaba dogurana kadar merktn catlicazz🙄🙄
Eslina Birde bişey daha sorcam bebeğim çok aşağıda doktorda biraz aşağıda dedi nts aldı kalp atışları birz durdundu çok haret etmiyor gibi geldi doktora hareketlerini takip et dedi böyle olan varmı erken doğumdan çok korkuyorum muaynede 31+2 göründü
Konul_Nilay Eslina kilosu çok iyi.maşallah.oluyo benimkide o haftada tdnbel oluyodu.bi defa aktiv oluyo bi gün tenbel
Eslina Konul_Nilay o beni korkuttu her hafta kontrole gel dedi şaşırdım daha erken değilmi haftalık kontrol için
Semooshh İnşallah Bi sıkıntı yoktur hareketleri takip et mutlaka. ultrasonda da görüldüğü üzere iri bir bebek olucak 😊
Semooshh Eslina normalde genetik olur bebeğin, boyu, kilosu, ama her bebekte bir değil sıkıntı yapma bu bebiş farklı, tombiş olur 😊
Eslina Senass aslında çok öyle bişey y diğim yok ama daha çok yeşil yapraklı s bzeleri yiyyorum semiz otu yiyorum pilav makarna hamurlu şeyler hiç yemiyorum ama kahvaltımı çok güzel yiyorum bide günde muhakkak iki tane maden suyu içiyorum ha bide sabahları aç karnına bir avuç ceviz yiyorum kahvaltıyı hazırlayana kadar hergün ikitane haşlanmış yumurta bide çok fazla yoğurt tüketiyorum canım
Senass Eslina canım maşallah allahım kucağına almayı nasip etsin biran önce bende doktorum küçük demişti kilosuna 2 yumurta yiyorum sabahları boş ceviz yiyorum inşallah toparlar bian önce