Fasulyemveannesi bendede kanama oldu erken dogum riskin var yatcaksın ayaklarını uzatıp dedi aradabi kanama oluyor direk yatıyorm cünkü sancı yada suyun gelmeden birsey yapamayz dedi temizlik bile yapmıyorm sadexe yemek yapıyorm bide tuvelt icin ayaga kalkıyorm diger türlü sürekli yatıyorum