Eceece1 ne mutlu bana biraz olsun içine su serptiysem. Serklaj olmadım çünkü kese patlar risk almayalım dedi doktorum. Sadece yattım genelde soluma dönük bol yastık desteğiyle. Yattığım yerde bebeğime oyuncak sepeti ördüm kitap okudum vs düşünmemeye çalıştım. Zorlamazsan kendini hiçbir şey olmaz. Bir şey daha söyleyeyim ben bunlarla uğraşırken eltim de hamileydi ve hiçbir riski yoktu mükemmel bir hamilelik geçiriyordu denize girip çıkıyor geziyor ben evde yatıyordum. Geçtiğimiz haftalarda bir anda suyu geldi ve erken doğum yaptı 😢 Kimin ne olacağını yalnızca Allah bilir.