ylzaht benimki de günde 2 kere yapıyor aynı şeyi. Sessiz bir yere geçip hıçkırığının bitmesini bekliyorum. Diyaframının iyi çalıştığının göstergesiymiş böyle olan bebeklerin çene kemikleri doğduğunda daha kuvvetli olurmuş ve emme gücü yüksek olurmuş. İnternette okumuştum tabi ne kadar doğru bilemem.