xelifgulxx Konya da Ali kemal belviranlı kadın doğum ve çocuk hastanesinde cinsiyet öğrenmeye gittiğiniz bir doktor var mı ? Acil yazar mısınız
Beyza_ekiz Zehra bebek doktorumun ismi ♥️ İnanın gittiğinize hiç pişman olmazsınız , her sorunuza tebessümle yanıt alabilirsiniz . Benim bebeğim erkek olduğu için 3 aylıkken kendini belirtmişti