Lvnya Slm kızlar deneyimli anneler kullanan varsa silverette gümüş gögüs ucu kapagı kullandınız mı memnun kalan var mı? Ya da alıp beğenmeyen ?
Gizemabc Lvnya ben burada birkaç kişiden olumlu yorumlar duydum; ama kullanmadım emin değilim. Ben de almayı düşünüyorum
Serap46 Bununla ilgili başka bi post daha vardı, orada da yazmıştım. Ben henüz 30.haftadayım diye kullanmamıştım ama meraktan dün kullandım. Göğüs uçlarım pul pul dökülüyordu, resmen bi gecede yumuşacık yaptı. Emzirirken kullanmak da nasip olur inşallah. Kullanan herkes çok övüyor. Ben silverette XL boyunu aldım o bile kahverengi kısmını tamamen örtmedi bence henüz sipariş vermediyseniz kesinlikle XL alın bedeniniz ne olursa olsun.
Serap46 Diğer markalar da belki aynı etkiyi yapar 925ayar gümüş sonuçta hepsi aynıdır muhtemelen ama ben o kadar para vermişken biraz daha veririm silverette alırım riske atmam dedim 😄 bir tane kötü yorum görmedim çünkü şimdiye kadar.
Msnonstop @Lvnya kuzenim kullandi ve cok memnun kaldi doktoru bir de merhem verdi gogusleri hic yara olmadi
BsrArif Ben aldım canım geçen sene canım çok da memnun kaldım fakat geç kaldım almakta göğüslerim baya yara olduktan sonra son çare aldım ama üç dört günde iyileşmeye başladı şimdi tekrar hamileyim sekiz aylık oldum bir iki haftaya kadar kullanmaya başlayacağım hiç olmuyor diyorlar Doğum öncesi başlayınca bakalım eğer gerçekten hiç yara olmazda mucize bir ürün diyeceğim gerçekten